Susambebek Bir yasında oglum dolorex sormus agzından pembe damlayınca baktkm hapı attı cıkardı ama üst pembe yerini sorms beyazdı hap . Birsey olurmu ya acile gotursem adli vaka tutarlarmıs calısıyorm evden zaten. Yasayan varmı 😭😭
hunilimomy Susambebek 114 ü arayip durumu anlatıp bilgi alabilirsiniz onlar yönlendirme yapiyor size yapmanız gerekenleri anlatıyor
Arya060222 Susambebek evet benzer bir durumla karşılaştım kızım o zaman 8 9 aylık civarıydı hastanede tahliler temiz çıksa bile 24 saat tutuyorlar tabi ben imza atıp kalmadım birde hem sizi hem eşinizi adli vaka olduğu için karakola yollayıp ifade alıyorlar sorup danisabileceginiz bir yer sağlık falan varsa hastaneye gitmeyin derim biz pişman olduk
Susambebek purpleeila serum falan mı takarlar acaba onlarda gözlem altında tutacak sncta bilemedim krkuyorm ya goturmekten bile . Tranvayla bile yarım saat 1 saat gidisim esime ulasabilsem bi calısıyor
Susambebek Arya060222 kepaze ediyolar insanı cocuguna insan eziyt etmek istese hapmı yutturur yda hstaneyemi goturur. bnun adli vakalık nesi var ztn aklımız cıkıyo ya. Hapmı emdi szinkide birsey olmadı insallah
Dmt-01 Susambebek yani belki tükürmüştür bilemiyorum ama kusturmaya çalışın içiniz rahatlar enazından
Arya060222 Balık hapıni yutmuş du kızım benimde yada yutmaya çalışmış o an mutfağa gitmiştim geldiğimde direk kustu zaten bende sizin gibi korktuğum için götürmüştüm
Monimommm Susambebek bilmeden yorum yapmak istemiyorum annelik böyle birşey ama birşey olsa bence kusar ateslenir fln
Arya060222 Susambebek orumcekteyken almış eline tableti bende saniyelik mutfağa gitmiştim evde tektim zaten geldim bir baktım ogurerek küstü elinde tableti görünce şok oldum zaten ilacı yuttumu hala bilmiyoruz yuttuysada çıktı tabi o dönem gripmis bu arada kusması ondanmis çünkü onu anladim ama yinede götürdüm işte doktora tahlil için kan alıyorlar en felaket kısmı onzaten çok zordu ağlamaktan helak oldu çocuk
Lovers_33tantuniyam Susambebek geçmiş olsun iki yaş yeğenim yapmıştı buna benzer bir şey aynı ilaç kusturdum ama birden fazla şeker diye emmiş atmıştı doktor ve hemşire arkadaşlara sordurup goturmedik bir tanesi ise yutmadigina eminseniz sakin olun bol su içirin gözlemleyin