Ayseberill siveno kullandım ondan da çok memnun kaldım chicco da çok güzel spreyli olması çok hoşuma gitti çok kolay emiyor ve sürülümü kreme göre çok kolay oğlumda kremi dağıtmaya çok uğraşmıştım hareketli olduğu için durmuyordu hiç ama chicco da öyle sorun yaşamadım 50 spf olarak kullandım