Bu şurubu bize 3 aylıkken özel hastanedeki doktor vermişti. Sıkıntısı aşırı derecede gaz ve uyumamasi aglamasiydi. Ve az emiyordu durmadan kıvranıyordu vs.
1,5 aydır gene aynı sorun var herkes bu çocuk huy desede ben görüyorum ya farkındayım. Kıvranıyor her yarım saate bir uyanıyor bu destekli uyuması ile felan alakası yok gaz gelmediği karnı agrimadigi sürece 2 saat uyur ama gaz gelince uyanır bazen ayagimdayken bile ayağını çekiyor karnına doğru kıvranarak uyanıyor sonra ağlamaya başlıyor kucağıma alıp sallayınca 5 dk sonra sakinliyor.
Sorum şu bir tanidik ebe ve eczacı tanıdığım bu şurubu kullanabilirsin illa doktora gitmene gerek yok kullan hiç bir şey olmaz 3 aylıkken vermiş şimdi 7 aylık hiç bir şey olmaz dedi. Ama kafamda deli sorular doktora gidip mi kullansam yoksa kullansam mi birisi hemşire kaç yıldır birisi eczacı çocuğu var kötü olacağını bilseler neden kullan desinler zaten demi. Forumda doktor olan var mı ya yada bilgisi olan 🥹 biliyorum bu şurup sayesinde düzeldi özel hastanedeki doktor vermişti çocuk 5 emerdi şurubu bir hafta kullandım rahatladı yarım saat emmeye başladı resmen