Yumurta tembelligi var Benim
İlk oğlum oldu 3 senedir korunmuyoruz ama olmuyor
Ve adet gecikmesi var 20 gün falan gecikiyor az da oluyor artık
Doktor gitcem evet gittimde tüp Bebek olur dedi bana
Ama hiç kan tahlili yapmadı hiç bir muane sadece korunmayıp hamile kalmadım için dedi
Böyle olup tüp Bebek tedavisi hariç hamilelik oldu mu basit ilaçlarla