Merhaba anneler. Oğlum 10 ay 23 günlük. Maşallah çok akıllı, tatlış, güler yüzlü bir çocuk. Ama bir sorun var belki sorun da değil bilmiyorum ama bana garip gelen bir durum. Oğlumun eline bir şey veriyorum. Önce böyle huylanıyor gibi yüzünü ekşitiyor değişik bir hareket yapıyor hani böyle içimizde bir şey olurda ıyy falan yaparız elimizi değişik yaparız artık anlatamadım ama umarım anlarsınız öyle yapıyor sonra gülüyor eline alıyor verdiğim şeyi sonra ili eliyle feci halde sıkıyor sıkarken böyle yüzünü dişinide sıkıyor artık sıkmaktan titriyor. Sonra elinde ki neyse artık ya kırıyor sıkmaktan ya da sıkıp atıyor. Bunu neden yapıyor? Bunu bana da yapıyor çoğu zaman yüzünü yanaklarımı sıkıyor öyle bir sıkıyor ki kendinden geçiyor. Sonra da gülüyor. Doktoruna soracaktım. Ancak sonra eşim sürekli bir şey buluyorsun çocukta bu kadar aramaya bir şey çıkacak dedi. Gerdi beni biraz soramadım. Ama aşırı merak ediyorum bi bizde mi böyle yani bu normal mi? Lütfen cevap verin anneler.