Bebeğim doğdu 46 günlük. eşim calısıyor ben çalışmıyorum . Eşimin yatırılan sigortası yüksek diye biliyorum ama maaşı 15 bin kiramız 7 bin bebek mama bez aylık 4 bin mutfak ve pazar alışverişi en ucuzundan 4 desek bi misafir bir gezme bir eğlenceye para veremeyiz çünkü kalan para yok . Faturalar hastane ilaç vs .. yani alınan maaşın üstünde gider var ve biz böyle maaştan bişe kalmayınca borç oluyor diğer ay alınan maaş borca da gidiyor yani yetişemiyor eşim. Bebek kıyafetleri küçüldü mesela alışverişe çıksam 1 milyar
nesine yetecek? Kış geliyor doğalgaz faturasını hiç demiyorum zaten .. kızlar hangi yardımdan yararlanabilirim en azından 1-2 milyar gelse elime bebeginn mamasını veya kıyafetini alabilirim gelen yardımla. Allah hepimizin yardımcısı olsun zormuş evlilik yuva kurmak yürütmek .. tek maaşla geçinmek çok çok zormuş..