Aylinalin Aya girmek uzereyiz. Ek gıda sürecinde bebeklerinize yedirdikleriniz ,tavsiyeleriniz nelerdir. Ay ay memnun kaldığınızı ve yaptıklarınızı, kesin yapın yada yapmayın dediklerinizi yazarsanız. Tüm anneler birbirimize yardımcı olsak ne güzel olur 🙏