yeniannesibel Susuz kalmıştır büyük ihtimalle. Siz bolca emzirmeye çalışın, takip edin. Çok önermiyorum ama 1-2 çay kaşığı su da verebilirsin demişti doktor. Oğlum 4 aylıktı geçen sene. Ama geçmezse yine götürün böbreklerle alakalı bir durum da olabilir. İdrar testi falan yapıyorlar, ultrason çekiyorlar.