kasimonbes Kızlar selam Aranızda G5 yaptıran var mı? Sonuç aldınız mı? Morarma falan diyenler var memnun kalanlar biraz anlatabilirler mi süreci. Göbek bölgesi için düşünüyorum diyette yapıyorum etkili olur mu? Kaç seansta incelme oluyor bir de?
kahvekokusuu kasimonbes üstte kalsin bende merak ediyorum özellikle Eylül Öztürk e gitmeyi düşünüyorum ama cok kararsizim bosuna para vermek istemiyorum
aryig kasimonbes arkadaşım memnun kalınca ben de gitmeye karar verdim bu hafta başlıyorum paketleri aldım morarma oluyor ama iki üç güne geçiyor dediler ama herkeste olmuyormuş. Ne güzel diyetle destekliyorsanız ben diyet yapmıyorum daha ama ısrarla diyete başlayıp gelin dediler 🫠
kasimonbes Asyaveannesi04 sezeryan göbeğim var gider mi acaba diyette yapıyorum 9 kg gitti ama göbek kaldı 😞 bir de çıkarken yorgun oluyorsun vs diyorlar doğru mu?
kasimonbes kahvekokusuu bende dp ye gidicem evime yakın 5 seans 1300 tl 8 seans 2300 tl ama kullanıp memnun kalanları ve nasıl işlem olduğunu öğrenmek istiyorum
Asyaveannesi04 kasimonbes tek seansda 4 cm incelme oluyor dediler inanmadım fotoğraf gösterdiler inanamadım diyetle de desteklenirse bence güzel sonuç alınır
kahvekokusuu kasimonbes eylul ozturk e göre daha uygunmus ama bana da o çok yakın insallah giden birileri yorum yapar fazla kilom yok ama olanı da göbekte duruyor🤦🏼♀️
kasimonbes Asyaveannesi04 diyet ve Leslie yapıyorum 2 ayda 9 kg gitti ama bu göbek gitmiyor. Bacakları inceltirim de göbek zor o yüzden G5 istiyorum. Tek seans 4 cm süper incelmeymiş
kasimonbes aryig ya çıktıktan sonra yorgun oluyorsun diyorlar da ondan çekiniyorum 9 aylık kızımla gidicem eve atsın beni o yorgunluk yeter 😂 Morarmadan korkuyorum 😞
aryig kasimonbes vallahi ben yorgunluğu duymadım bir şey de demediler ama öyleyse benim oğlum da 9 aylık emeklemeler tutunmaya çalışmalar falan çok çok zor olur benim için ben bi de tüm paket aldım ems magic crush g5 lenf drenaj ama dün paket alırken eşimin halası seans istedi bacaklar için ben de yanındaydım masaj aleti gibi bi alet bitince sordum nasıl falan diye iyi dedi yorgun değil gibiydi 🤔
kasimonbes Ayferde valla buna da kocamdan gizli gidicem görevde geldiğinde şok olsun diye bi de ameliyata girersem eyvah kızıma kim bakacak yok ki kimse 🙃