Kızlar merhaba imkanlarımız olmasına rağmen hep minimalist organizasyonlar yaptık düğün dernek olaylarında da, huzurlu anılara daha çok önem verdik hep baya bi kişiyi karşımıza alarak ( kafa yapımızı anlayın diye yazıyorum bunu)
Yakında bebemin ilk doğum günü geliyor inşallah yine normal evde balonlu pastalı ya da dışarda mekanda organizasyon şirketiyle anlaşıp değil de daha sakin bir anı oluşturmak istiyorum, fotoğraf stüdyosunda çekim düşündüm o da evet güzel ama yine sıradan onun dışında çocuğun ilerde fotoğrafları gördüğünde ya ne güzel düşünmüşler diyeceği ya da doğum günü deyince annemlerle böyle yapardık diyeceği birşey oluşsun istiyorum. Daha bize ait bir organizasyon
Aklınıza geliyor mu acaba fikir almak istedim sizden