10 aylık olduk bu aralar iyice sıklaştı uyanması sürekli emmek için uyanıyor dün gece 10 kere kalkmışımdır. Karnı tok eminim su veriyorum bazen kabul ediyor bazen hiç etmiyor ama aralıksız 3 saat uyumuyor asla ne yapmam lazım gece emmesini kesmeliyi miyim sizce lütfen akıl verin