Kızım tam 2 ay 23 günlük 1 buçuk aydır sağarak artı mama verdim. Bi haftadır memeye döndürdüm ilk iki gün çol güzel emdi sonralarda farkettim ki sadece uukuluyken emiyor gündüz meme ile kavga edip ağlıyor ve 1 haftadır gündüz hiç uyumuuur gece de zor uyuyır tam doymwdığı için diyorum mama verıyorum bazenyine uyumuyor. Biberondan dolayı red ediyor diyorum ama başta güzel tuttu biberonu bırakmaya cesaretim yok. Sizce atak haftası mı yoksa doymuyor mu geçici bir süreç midir 😭 sağarak vermeye dönmek istemiyorum beni emsin istiyorum 😭