Mea4680 Oglum 4 aylik sabahtan beri kucuk kucuk aksirmalari oluyordu. Az once kopuk cikardi agzindan genzi akiyor burnunu temizliyorum ama cok huzursuz agliyor surekli esim de evde degil dr a götüremiyorum. Ne yapmaliyim kafayi yicem bogulur diye korkuyorum
jap Mea4680 Mea4680 öncelikle sakin olun ☺️ Benimde kızım 7 aylık ağladığında hep tıkanıyo panik yaptığımda doğru müdahale yapamıyoruz malesef. Belki üşümüştür annesi sık sık emzirin ayağının altına vicks sürüyorum ben üşüttüğümüz zaman 3 4 güne toparlıyo. Gece yattığı odaya bi kovaya sıcak su koyun buhar yapsın nemlensin oda
Prensinannesi23 Mea4680 yattığınız odaya bi kabın içine 1 çay bardağı tuz koyun evde eğer iri tuz varsa öğütülen daha iyi olur bir de soğanı ikiye bölüp karanfil batırın sabaha kadar yattığı oda da dursun