Merhabalar en baştan anlatıcam gerçekten okuyup yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏14 temmuzda kanlı kaka ile hastaneye gittik acile makat çatlağı alerji gibi durmuyor dediler hemen sonraki günlerde doğum yaptığım hastanenin polikliniğinden oğluma randevu aldık doktoru evet makat çatlağı ama yinede bir immünoloji ve bebek cerrahi görsün dedi. Gittik onlarda makat çatlağı dedi ama immünoloji biraz kakasını takip etmemiz gerektiğini söyledi sana diyet başlamak istemiyorum çok zayıfsın bu diyetler anneyi çok yoruyor dedi. Sonra bilmiyorum korktu mu yoksa kakası mı yok hergün kaka yapan çocuk min. 7 günde bir yapmaya başladı özelde de bir doktoru var bu kezde ona götürdük probiyotik başlayalım dedi biogaia ( bu arada bunu kullanıp sonuç alan anneler çok şanslısınız her doğal sağlıklı değildir ama bu ilaç hem doğal hem sağlıklı anne bakterilerinin florasını taşıyor) başladı tamam dedik hani gazı falan da düzelir ama olmadı 2 hafta sonra ajitasyon şikayeti ile tekrar doğum yaptığım hastaneye gittik çocuk piknik tüpüne dönmüş gazdan çatlamak üzereymiş bebek ilaçlara devam edin ama gaz damlasını (nurse harveys) bi tık çoğaltın dedi tamam yapıyoruz ama oğlan çaylayacak geçmiyor sevimli fakülte doktorumuza mesaj attık hocam maflor diye bir probiyotik varmış kullanabilir miyiz yoksa nolur siz birşey önerin diye evet evet çok iyidir kalkabilirsiniz dedi aldık üzerinde diyare için yazıyor sorun olmaz dedi dün kullanmaya başladık sanırım gaz içinde işe yaradı ama yine kakasında nokta nokta kan vardı bugün ve kakası hafif katıydı alerji kendini böyle belli eder mi uzman bir doktora randevu aldık ama 17 sine kadar yokmuş. Kaka biraz sert maflor yüzünden mi oldu acaba sert için mi kan gördük yoksa alerjiden kaynaklı olabilir mi yarın tekrar immünolojiye gideceğiz ama tecrübe dinlemek çok iyi gelir şu anda