Merhaba güzel anneler. Bizim taşınma işlerimiz var şu sıralar. İşim olduğu zaman sütümü sağıp anneme bırakıyorum bebişe o bakıyo. Ama süt sağdıktan sonraki emzirmemde sütüm daha tazyikli oluyo sanki ve bebiş rahat değil boğuluyomuş gibi emiyo. Bununla alakalı tecrübeniz var mı acabaa