Babybaby45 Kadirin_annesi39 anladım inşallah yoktr ama dermansz bir dert değil yani ve bir sene sonra coğunlkla geçiyor ztn bu durum. Emzirdiginz sürece süt ve türevlerini tüketmememniz lazım krema paketli gıdalar flnda dahil
Merve_kozz Kadirin_annesi39 kızarıklıksa sadece basındasınız hemen doktorunuzdan kan testi isteyin değerlerine baksın ileri seviyede değildir zannımca 😊
Poncikbirannis Kadirin_annesi39 doğuştan vardı kızımda 10. Ayda geçti, ne kadar çok dikkat ederseniz kaçak yapmamaya ve bebeğinize ne kadar çok güzel bakarsanız o kadar çabuk geçer geçmiş olsun