8 aylık bebeğim, ek gıda konusunda yavaş ilerliyoruz. Yoğurt, süzme peynir yumurta sarısı vs yedi şimdiye kadar az az. Dün 12 saat kadar araba yolculuğu yaptık bu yüzden hiç ek gıda almadı. Emdi ve mama yedi.
Az önce ağlayarak uyandı, kızarıp ıkınmaya başladı, sürekli ağladı, bezini açıp baktım, küçük sert bir parça kaka gelmiş, daha kolay yapsın diye poposunu ayırdım hafifçe bu sırada kanlı bi şekilde yaptı küçük bir parça daha. Elimle çekmeye çalıştım. İlk kez kanlı kaka yaptı, çok korktum eşim gelecek doktora gideceğiz ama gidene kadar burdan sormak istedim.
1)Dün hiç katı gıda almadığı halde neden kabız olmuş olabilir.
2) ben yardımcı olmak isterken iyice gerip yırtık olmasına mı neden oldum acaba
3) bu gibi kabızlık durumlarında daha rahat yapması için yapabileceğimiz bir şey mı?