Doğum yapalı iki buçuk ay oldu.Önce kahverengi lekelenmem oldu ardından kanamam.Normal adet kanaması olduğunu düşünüyordum ama iki gündür baya arttı ve kırmızıya döndü tamamen.Daha önce başına bu şekilde gelen oldu mu ? Fikir verebilir misiniz ? Doğum da vajinal yırtık da çok olduğu için korktum açıkçası.