Yaprakderin22 Melekhnm Granül kahve , pudra sekeri ve su . Bunları köpürene kadar çırpıyorum . Buzlu bardak ve süte ilave edıyorum. Çok guzel oluyo 🥰
Melekhnm Yaprakderin22 normal çırpıcı ile mi ?noramk buz kabım kaybolmus şişeye doldurdum onu da kırıp içine koysam olur mu