birpatiningolgesinde Selaaamlarrr, philips avent mi muchkin mi sizce kullanıcıları yorumlayabilir miii 😂♥️
Melis1706 birpatiningolgesinde ben avent aldim kullanabiliyor elinle ama emzik kismini sikarak ustunu islatabiliyor
birpatiningolgesinde Ucansupurge yorumlarda hep böyle diyolar evet sanırım munchkin alacagım bende teşekkürler
sezer2022 birpatiningolgesinde kaç aylık bebeğiniz, pipetle bardaktan su içiyor ama sulukların plastik ya başı benimki içmiyor 😞
AliAreninAnnesi birpatiningolgesinde Avent aldım ilk olarak rahat içer diye ama gel gelelim ki oğlum resmen oyun oynuyor suluğuyla çekiyor ağzından fışkırtarak geri çıkarıyor. Munchkin sipariş verdim şimdi onu bekliyorum bakalım onda da aynısını yapacak mı 😀
birpatiningolgesinde AliAreninAnnesi bizimde kuzenimizde var avent denedik baktım cekebiliyo alayım dedim ama ikisi arasında kaldım 😂
Matildanil birpatiningolgesinde avent kullanıyorum çok memnunum akıtma ve koku hiç olmadı aylardır ucunu da bebeğim sürekli ısıtıyor sağlam hala 😀
Kumralada birpatiningolgesinde birpatiningolgesinde ikisinide kullaniyorum muchkin daha iyi ve ileri donuk
birpatiningolgesinde Bugleminannesi28 pipet temizliğini nasıl yapıyorsunuz? Fırcası var ama biberon temizleyici dökmüştüm zor cıkarttım içinden bi püf noktası var mı
Kumralada birpatiningolgesinde ilk zamanlar kullanmayabilir suyu çekemeyebilir hep önünde olsun suluk kendi keşfedecektir pipetli içmeyi
birpatiningolgesinde Kumralada aventten çekiyor kolaylıkla ama bundan zor geliyor su galiba aldım geldide bilemedim az geliyor gibi zorlanacak muhtemelen