tosbiksmoms Kızlar 4 aylık kızımın 2. Ayda koluna yapılan aşının yeri iltihap gibi olmuş yasayan varmi?
durukusunannesi_ tosbiksmoms evet normal her bebişte oluyor siz dokunmayın kendi kendine kurur geçer ☺️
Mumay2 tosbiksmoms benim bebelerde böyle bir durum olmadı sanki iltihap kapmış gibi duruyor içinde sarı iltihap var gibi duruyor bence bir sağlık ocağına gidin ne olur ne olmaz diye ben olsam giderdin bitanem
Esraerdemserin tosbiksmoms benim oğlum 2.5 aylıkken oldu. Şu an 7 aylık daha yeni patladı. Doktora gösterdim çok normal dedi zamanla kuruyacak inşallah
tosbiksmoms durukusunannesi_ şaşırdım bende oğlumda hiç olmamıştı böyle birşey. Üzerinden 2 ay geçince anlamadım.
Tombikdonerartikcokpahali tosbiksmoms oğlunuz da bu iz yeri yok mu? Hafif kızarma da oluyor bazilarinda. Aşı izi tutmayan çocuklar da var oglunuzun ki tuttu mu? Büyük kızımın bu şekilde değildi fakat kizarikti. Küçük kızımın bu şekilde oldu
tosbiksmoms Mumay2 evet içinde iltihap gibi bisey var ama küçük,büyük ya da şişlik olsa gidecektim bir sorayim dedim belki normaldir diye
Tombikdonerartikcokpahali tosbiksmoms evet evet geçen hafta aynı böyle oldu sarı sarı sonra 4 güne falan geçti 🥰
tosbiksmoms Tombikdonerartikcokpahali bakalım bende takipte kalayım o zaman inşAllah kendiliğinden geçer.