Eşiniz kendi yemeğinden verdiği için yemiyordur, ben de kızıma yaptıklarımın tadına bakıyorum, tuz, şeker ve salça olmadığı için tatsız oluyorlar ama kızım bizim yemeklerimizden hiç yemediği daha o nedenle bunların farkına varmadı gayet güzel yiyor. Özellikle kahvaltı da her şeyi ayrı ayrı veriyorum, karışım yapmadan, kahvaltıyı çok seviyor. 7.5 aylık kızım. Ne kadarlık kızınız?