Çok şükür gönlüme göre içime sinen bi bakıcı buldum. Kendisi 30 yaşında iki çocuklu çocukları büyümüş, paraya ihtiyacı olan naif bir kadın. Oğlum güzel tepkiler verdi ilk karşılamada, ondan kek yedi hatta kadın atlet falan giydirdi gayet olumluydu ilk buluşma 🙂 biliyorsunuz yaşadığım yerde çok sıkıntılı insanlar gördüm. Kadın 3 gün yarım gün gelecek 15 güne bir benim evde olduğum bir gün de temizlik yapacak. 4300 liraya anlaştık. Ayda iki kez temizlik bir de 3 yarım gün çocuk bakımı. Bazen annemde olacak eşim de olacak evde ama bazı günler… kadın bizden çok memnun kaldığını belirterek ayrıldı yanımızdan. Biz de ona ısındığımızı söyledik. En önemlisi anne olması ve şefkatli bakışları etkiledi beni. Merhametli birine benziyor. Ama ne de olsa bi yabancı ve geçmişimiz yok henüz tanımıyorum. Bu yüzden evin üç odasına kamera koyacağım. Mutfak dahil. Siz hangi kameraları tercih ediyorsunuz hangi model marka önerirsiniz, sesimizin gittiği kameralar da varmış sanırım…