Kızlar sezaryan doğum yapalı 10 ay oldu karın bölgemde acı hissi hala var. Ve göbeğim gitmedi. Bende çok aşırı rahatsız oluyorum bölgesel incelmeye gideyim dedim ama o işlemin çok can yaktığını sonradan öğrendim. Doğumdan 6 ay sonra yapılabiliyormuş. Aranızda daha önce bu işlemi yaptıran memnun kalan kalmayan var mı? Ve sizce Sağlık açısından hata mı etmişim?