@-elizsmom
Biz bu gün vurulduk. 3 ay 4 gunluk. Aşıyı uygulayan hemşire 3 ay 10 gün olmadan gelmişsiniz neredeyse geç kaliyomuşsunuz dedi. Neye göre dedi bilemiyorum. (Ankara Gazi üniversitesi hastahanesi.) Youtube da Osman Gönülal diye çocuk doktoru var. Rota aşısı ile ilgili videosu var. İzledim ama hatirlamiyorum. Orda anlatıyordu. Bakabilirsiniz.