Arkadaşlar bebeğim yeni 4. Ayını bitirdi ve son 15 gündür tuvaletini yapmakta zorlanıyor ilk 3 gün yapamadı sonra yaptı sonra tekrardan 5 gün yapamadı sonrasında yaptı ve şuan gene 1 haftadır yapamıyor ve ben ne yapacağımı şaşırdım zeytinyağı veriyorum ara ara karnına zeytinyağıyla masaj yapıyorum ama fayda etmedi bu defa sizde böyle bi durumla karşılaştınız mı doktora mı gitmeliyim ?