Hanımlar merhaba bebeğim 13 günlük ilk çocuğum ve nasıl giydireceğim bilmiyorum çok terliyor emerken felan uzun kollu tek bir zıbın giydiriyorum altına da bir tane normal don acaba yanlış mı yapıyorum bazı anneler kısa kollu giydiriyor ama ben korkuyorum hasta olur felan diye ne yapmalıyım