beyzacmvrc İki gündür falan sütüm sanki azaldı. Az emiyo 3-5 dk emip uyuyor hiç yutkunma sesi de duymuyorm. Doymadigina eminim ama aglamiyo da uyuyor çözemedim. Hiç de böyle yapmaz uzun uzun emerdi. Doymadı diye mama yapıyorum kaşık biberon ile içmiyor. Kaşıkla veriyorum oda 30 CC mamayı bir saatte zar zor yiyor. Kaşıkla çok zor oluyor. Çoğunu da dışarı atıyor zaten. Biberon meme reddi yapar diyorlar ama çaresizlikten.ac diye lansinoh Biberon denedim onuda hiç almadı suratını değiştirdi tutmadı. Emmeden göğsümde uyuyakaliyo 9 gibi uyandı denedim aynısını yaptı şimdi yine aynı yani aç olduğuna eminim 😓 mamayı ilk ay güzel yiyodu sonra ara verdik mamaya sütüm yeterli diye şimdi arada veriyorum mamayı ama yemiyo tadını mı beğenmiyor anlamadım
ayasaz beyzacmvrc Artık büyüyorlar oyuzden çene kasları güçlendı ve az bir sürede karınları doyuyor ben bebeğim 2.5aylık bazen 3dk da emiyor aç olsn bebek uyuyam ve süreklı ağlar sen bebeğin istedıkce meme ver hiç mama ya başlama bence kendi sütünü artırcak şeyler iç ve kilo alımı normal ise hiç kafana takma emme süresini aç oldukları zaman ortalığı ayağa kaldırırlar onlar 😂🌸🧿
Semihbebek1 beyzacmvrc benim de öyle 2 aylık önce mamayı yiyordu simdi zorla yediriyorum resmen kaşık biberonla cuk cuk içerdi şimdi içmiyor lansinohun biberonuyla zorla veriyorum o da meme reddi yapıyor onu içinde memede durmak istemiyor bazen azıcık emiyir uzunca uyuyor aynı sizin gibiyim ne yapacağımı bilemiyorum ben de
Nrmnn5308 beyzacmvrc ictigin süt arttigici cay falan varsa bırak bir süre rezene falan bendede öyle olmustu hep uyuyordu uyandirmasam aksama kadar uyurdu cayları bıraktım kendine geldi kan sekeri de düsmüş olabilir doktorlar pek önermiyorlar ama baska carem kalmamisti iki cay kaşığı ile seker serbeti verdim onunda etkisi olmustu kendine geliyor hemen
Cennetinsusu beyzacmvrc Haşlama yap canım güzel süt yapıyor. Bez sayısına doluluğuna bak birde belki size öyle geliyordur.
beyzacmvrc ayasaz dimi ya bende öyle düşünüyorum aslında. Eşimde kiziyo çocuk aç olsa ağlar verme mama diye ama içim rahat etmiyor. Çünkü ilk 9 gün hiç kilo almadı sağıp veriyodum mama da vermiştim sarılık olmuştu sütüm ilk günler pek gelmeyince Gün doktor hiç kilo alamamis mama takviyesi yap günde 3 kez 30 cc demişti ama o kadar bile icmiyodu hiç. Sonra hepten kestim mamayı kilo alımı iyiydi bu ay hep meme olarak ilerledik sadece 3-4 kez mama verdim Perşembe kontrol var çok merak ediyorum kilosunu görünür de almış gibi duruyor baya ağırlaştı bacakları tombiklesti Ama hiç de böyle yapmazdı 2 gündür böyle yapıyor anlamadım hiç akşamdsn beri Ben çekmeden asla bırakmaz uyuyakalirsa anca öyle bırakırdo memeyi uyanıkken birakmazdi ben çekmeden Ondan tedirgin oluyorum
ayasaz beyzacmvrc Sen içini rahat tut inşallah kilo alimi normal dir ve mamayı kesersın benım ilk bebeğim hiç emmedi çünkü doymuyordu süreklu ağlıyordu bende mama vermiştim ve büyüdükçe hep hasta oldu. Arkadaşlarımın çocukları emerdı ve hiç hasta olmazdı Şimdi 2.bebeğim ve çık şükür emiyor doymasa uyumayacak bunu biliyorum 🙂 oyuzden sen kilo alımına bak bakalım perşembe günü ona göre kendini hiç sıkma aç olsa inanki susmaz tecrübe ile denemiş biri olarak 🤭🧿
beyzacmvrc Semihbebek1 niye böyle oldu anlamadım ya sıcaktan desem epeydir sıcak Uyurken emiyor şu an ama öylesine emiyo cekmiyo sanki mesela silikon ucla emziriyorxum bırakmış gibiydik bı denedim onunla süt gelip gelmediğini görüyorum çünkü çekince Çekip bakıyorum süt de yok gibi
Semihbebek1 beyzacmvrc benimki ağlamasa hiç mama vermiycem ama emdikten kısa bir süre sonra ağlıyor sizinki ağlamıyorsa dert etmeyin bence ☺️
mavimercimek İçini ferah tut benimki de 2 aylık aynı senin anlattığın gibiydi bugün doktordan geldim, kilo alımı gayet iyi dedi doktor kii ben mama takviyesi de yapmadım hiç emdiği kadar emzirdim. Seninki de almıştır inşallah doyuyordur da :)
beyzacmvrc mavimercimek inşallah bende her aglamasinda emziriyorm gün içinde defalarca Uykuya da memede geçtiği için öyle kalmayı çok seviyor günümüzün çoğu yapışık geçiyor umarım güzel kilo almıştır ☺️🌼
beyzacmvrc Nrmnn5308 yok öyle uykusu ağır değil uyanıyor yani hemen bidaha emmeye başlıyo Emzirme çayı bayadir içmedim süt artırrmak için dereotu yeşillik bol su tüketiyorum son günlerde biraz da yulaf ezmesi tüketmeye başladım
Nrmnn5308 Smyyekk- benimkinde cok uyku yapiyordu ve uykusu o kadar agir oluyorduki uyandırmakta gucluk cekiyordum cayları bırakınca kendine geldi yavrum