Ensensr13 Hiçbir sorunu yokken birden bire bir gözünü açamadı. Birtek karanlık bir odam var orda açıyor anlamadım. Enfeksiyon mu oldu acaba ama karanlık odada açması garip. Sütümü gözüne sürsem sıkıntı olurmu? Deneyen oldumu.
Gokturk_ Ensensr13 Sağ sağ gözüne süt sağ bizde sütü çok amaçlı kullanırlar bende çok kullandım .Gözüne sütü sağ pamukla hafiften sil bakalım .Geçmezse doktora götür bi karanlıkta açması tuhaf geldi .Bi kontrol etsinler gözünü
Ensensr13 Gokturk_ evet banada bi garip geldi. Odadan çıkaramıyorum korrkumdan tekrar kapatacak diye. Sütümle biraz sileyim belki iyi gelir dedim ama biyandanda korktum yanlış bişey yapmaktan.