Umay55 Tunaa ne renk korse var elinizde satcakmısınız eğer ilk yazan arkadaş ilgilenmezse ben de talip olabilirim
doruk33 Gzdgzd ben giyerken çok iyi toparlandım ama giymeyi Bırakıp hamur işine ağırlık verince biraz çıktı göbeğim😂😂😂
iamthed Bende l beden siyah askısız var. Toplasak 10 gün kullanmamışımdır, hemen inceltti. Medium’a geçicem şimdi. 160’a satarım almak isteyen olursa.