Merhaba anneler , 7 aylık bebeğim son 1 hafta 10 gündür falan uykuya geçerken çok mızmızlanıyor emerek uyuyor ve bir türlü uykuya geçemiyor sürekli memeyi bırakıp sinir atakları yaşıyor adeta . Gündüz uykuları yok denecek kadar azaldı gece de çok sık uyanmaya başladı .
Diş çıkarmıyor bu arada diş dönemi huysuzluğu değil yani .
Fikri olan var mı acaba ?