Kızlar merhaba, 1 ay 23 günlük bebeğim var doktor kontrollerinde kilosu iyi çıkıyor cisli bez sayısı da iyi ama emerken uyuyor o yüzden midir bilmem bir saat sonra uyansa yine meme istiyor uyanık olsa da aynı neredeyse 1 saate bir meme istiyor bende sütüm yetmiyor mu acaba diye düşünmekten üzülmekten kurtulamiyorum bu şekilde tecrübesi olan yaşayan var mı?