Oğlum 19 aylık. Şubat’ta ücretsiz izindeki 2 yılım bitiyor ve işe dönüyorum. Kayınvalidem kışın gelecekti ama ben çok bunaldım kışa kadar bekleyemeyeceğim. Böyle ne kendime ne oğluma bir hayrım var, çok bunaldım evde olmaktan. Su ara her şey öyle berbat ki oğlumun evi dagitmadigi bir an yok sürekli aynı yerleri toplamaktan da sıkıldım hiçbir şey yapasım gelmiyor, bakıcı nasıl bulacağım hiçbir fikrim de yok benzer şeyleri yaşayan var mı :{