Anr5155 D0-2023dmb aşı yapılan aylarda çağırıyorlar galiba bize 4.ay kontrolünde bir daha ki kontrol ve aşı 6. Ayda demişlerdi
D0-2023dmb almilabuss 5 e girecek 2 gün sonra hemşire bikaç gün önceden haber ederdi etmedi galiba çağırmıcak
Usnac1995 D0-2023dmb 8 de takip için çağırdılar, 9. Ayda aşı için. Sonrasında 1 yaşında geleceksiniz dediler. Ama bu süreçte boy kilo takibi yapılması gerekmiyor mu