Selam hanımlar sizlere garip ama sonucu güzel olan beni hem hüzünlendiren hemde mutlu eden bir olayı anlatmak istiyorum bundan 1 hafta önce kadar annemdeydim kızım 19 aylık dişlerinden dolayı mıdır alışkanlıktan mıdır sürekli emzik emerdi ve hayatta emziksiz uyumazdı annemde son kalacağımız akşam dışarı çıktık gezmeye eve dönerken sanırım kızım emziği atmış eve geldik evin hiçbir yerinde ve evin çevresinde kesinlikle emzik yok 5 6 kişi falan aradık o sıra misafirlerimiz de vardı. Neyse bulamadık dedim neyse boşver bu gece uyumayız napalım. Dediğim gibi oldu sabaha kadar uyumadı ama ağlamadı da. Sonraki gün eşimin babasının evine geldik özel durumlardan dolayı ve emzik alamadık o gün gayet güzel uyudu eşimle çok şaşırdık aha dedik bırakacak galiba emziği. Öyle de oldu 1 gün 2 gün derken kızım emziği hiç aramadı uykuları düzene girdi daha çabuk uykuya geçiş sağladı gece uyanmaları çok çok aza indi sesi çıkmayan kızım şuan yanımda bıcır bıcır konuşmaya çalışıyor kelimeleri arttı ve ekranı da kesince canavar olan kızım çok sakin bir kız oldu ve 1 haftada daha çok şey öğrendi. Beni üzen şey de kızımın emziği bırakacak kadar büyümüş olması 🥲 Daha minnacıktı ne çabuk büyüdü de bu evreye geldik hâlâ inanamıyorum. Emzik bırakmak imkansız değilmiş kızım kendi kendine yaptı ve bıraktı bu yüzden çok çok mutluyum 🥰🥰