Ben kullanıyorum 6 kilo 8 damla falan veriyorum 6 8 damla verebilirsin demişti eczacı. Evet beğenmiyorlar çıkarıyorlar bende yatırır pozisyonda ağzını damlatiyorum kendi ağzımı şapırdatiyorum oda çıkarmasın diye taklit etmeye çalışıyor çünkü. Ama zor ya kan ilaçlarını genelde sevmiyorlar çocuklar