Merhabalar bebeğim 3.5 aylık . Tazyikli süt sorunum olduğunu farkettik 2 aylıkken de meme reddi yaşamıştık pozisyon değiştirerek azalmıştı şimdi yine yaşıyorum memeye gelince birkaç çekiyor sonra öksürüp ya ağlıyor yada istemiyor direniyor . Yatarak emzirmeyi makası ve koala pozisyonunu denedim ama gündüz hala zor alıyor ne yapmalıyım? Göğsüm yumuşamaya başladı ne güzel terbiye oldu azalır sorun diyordum devam ediyor tazyik . Yaşayanlar ne yaptınız acaba ?