Melike071707 Sehercomak1301 bizde kısa sürdü yani kısadan kastım 2 hafta net ama çok şükür 2 gündür biraz iyi
Sumeyyekses Sehercomak1301 ayyy 4. Ay atağı🤦🏻♀️ çok zordu çok uykuya direnme huzursuzluk her şeyi vardı bizde 1 ay sürdü gecesi gündüzüyle ama sonra geçti. Şuan 8. Ay atağındayız 4. Ayın aynısı 28 günden oluşuyor 20. Günündeyiz yavaş yavaş düzeliyor gibi. Yani bu dönemede hazırlıklı olun.
Ogrenecekcokseyvar Sehercomak1301 4. Aya girmemize 4 gün kaldı neler oluyor biraz bahseder misiniz ? Bende korkuyorum biraz zaten çok huysuz bir kızım var birde atak gelirse nasıl baş ederim bilmiyorum
annecikbebecik 7 hafta bu atakla yaşamış biri olarak yüzde 90 evet diyebilirim. Uykuya dalamama ve yatarak emme bize miras kaldı 😅
Sehercomak1301 Melike071707 sizinkide hep ağlıyormuydu bizimki ne oyun halısında ne ana kucağında duruyor basıyor çığlığı
lajune Sehercomak1301 sürekli kucak istiyor dediğiniz gibi durmuyor oyun halısında, aynayı çok severdi şimdi aynaya bakınca kafasını geri çeviriyor bazen basıyor çığlığı , bizde 4 ay 2 günlüğüz bitti sanıyordum ama halen devam ediyor
Melike071707 Sehercomak1301 evet mızmız sürekli kucak istiyor mama reddetti kandıra kandıra zor bela içirdim
lajune Ancak kucağımda uyuyor yatağa yatırınca uyanıyor eller sürekli gözlerinde ovuşturmaca, burnunu kaşıma vs , uykuya dalarken çığlık çığlığa 🤦🏻♀️
Sehercomak1301 Ogrenecekcokseyvar korkutmak istemem sizi ama oğlumun uyku düzeni bozuldu uyumamakta direniyor herşeye ağlıyor çığlık atarak mama içmeyi reddediyor