Selin_C annesini özlemiş daha bebek demiştim evet annecim götürelim dedi üzülür müsün dedim hayır üzülmem dedi ama kedi gidince nasıl karşılar emin değilim. Kedi de 3 haftada alışmış mıdır gittiği yerde sorun yaşar mı üzülür mü acaba?
Ya ne kadar naif bir kalbiniz var kardeşim 🥹🩵 Hem kediniz hem kızınız için böyle ince düşüncelere sahip olmanız çok tatlı 🌸 Şöyle söylemek istiyorum. Bizde 20 günlük bir kedi sahiplenmiştik. Bu bizim ilk deneyimimizdi. Kızlarım kedileri çok seviyordu. Kediyi görünce çok mutlu oldular. İsmini Karamel koymuştuk, En yakın arkadaşları oldu. Banada çok iyi gelmişti. İlk başlarda endişelerim vardı. Fakat zamanla endişelerin yerini güzel anılar aldı 🌸 Çok alıştık, çok sevdik. Aileden biri gibi oldu. 7 ay baktık ☺️ Bu süreçte kızlarımda geceleri bitmek bilmeyen öksürük başladı. Asla geçmedi. Doktora gittiğimizde kediye alerjileri olduğunu öğrendik🥺 Ve sahiplendirmek zorunda kaldık. Bu durumu kızlarımla konuştum. Hiçbir sorun olmadı. Fakat inanır mısınız ben kızlarımdan daha çok etkilendim😅 Kızlarıma belli etmedim ama Çok ağladım. Bunu sadece gerçekten sevenler anlar 🩵 Çünkü 7 aydır bizimle birlikteydi. Evden biri gibi olmuştu. Gittiği yere alışabilicek mi vs. Çok üzgündüm. Sonra Güvendiğimiz bir aileye verdik. Rahatı yerinde hâmd olsun. Onu iyi görünce bende zamanla kendimi iyi hissetmiştim🌸 Velhâsıl Kızınızda sağlık problemi teşkil etmiyorsa ona çok güzel bir arkadaş olucaktır. Ama tabiki siz rahat hissetmiyorsanız ona güzel bakabilicek birine sahiplendirmeniz iyi olucaktır💐 Kediniz geleli henüz çok uzun bir süre olmamış. Bu sebeple Kızınız ve kediniz bu duruma çabuk alışıcaktır endişe etmeyin☺️