8 yaş var. Oğlum 10 kızım 2.5 yaşında ben gayet memnunum aralarındaki yaş farkından. Eğer kardeşi olacaksa ilk çocuğun anneye bağımlılığı bitmiş kendi kendine yetebilen kardes kavramını idrak edebilen zihinsel olgunluğa erişmiş bir düzeyde olması taraftarıyım