xebrux Kızlar bebeğim 10 günlük 2 gündür kakasını yapmıyor sadece çişini yapıyor aynı durumu yaşayan var mı ? Varsa neler yaptınız
Mutluumom xebrux benimde aynı olmuştu canım 5-6 gün yapmamıştı doktor sorun yok dedi 10 günü geçerse gel dedi. Çok şükür geçmeden yaptı