Kızlar Merhaba, uzun süredir ailemizin yanındayız sıcak nemli memleket olunca haliyle isilik oluşmaya başladı oğlumda başlarda sadece boynu etrafında vardı rahatlatıcı Bi jel kullanıyorduk ama artık o da fayda etmemeye başladı şimdi boynunda sırtından beline kadar göğsü etrafında kol altlarında var ve hafiflemiyor. Nişastalı su yaptım fark göremedim tüm önerilerinize açığım