ZehraG benim iki sezaryenimin arasında 22 ay olmuştu. Farklı doktorlardı. Doktorum ilk sezaryen dikişlerimin daha tam olarak içeriden iyileşmediğinş, fıtık olmamam için ince ince diktiğini ve 4-5 sene asla çocuk yapmamam gerektiğini söyledi. Ama hiç sorun yaşamayanda oluyo tabi. Bilemiyorum sanırım doktorla da çok alakalı