20 günlükten beri uyku düzeni vardı. 2.ayından berk de 8 uyur gece 12 uyandırırım emer sabah 6-7’de uyanırdı. Şuan 5 aylık. 1 haftadır inleyerek uykuya geçiyor. 12de emziriyorum 1,5 2 gibi yine uyanıyor emmeden asla uyumuyor. Acikmadigina eminim. Sonrasinda devamli inleme hali var sabaha kadar derin uykuya dalamıyor. Gündüz gayet iyi. Gece neden böyle oluyor? Nasıl çözerim? Uyumaya alışmışım 1 haftadır zorlandım🤷🏻♀️ Calisiyorum bir de.