AnnaGloria
Çocuktan sonra 3 kere falan ombre yaptırdım sanırım. Mesela çocuğu tok bir şekilde ve uyurken eşime veya annelerden birine bırakıyorum. Paketlerim kapatıldığında çocuk daha uyuyo oluyo, uyandığında yemek yedirip çocuğu oynatıyorlar. Durmamaya başladığında huysuzlandığında eşim çocuğu getiriyo emecekse emiyor, yada benle duruyor o sıradada işim neredeyse bitmiş oluyor