Defoorsl Bebeğim 2 aylık ve hala yenidoğan zıbınları oluyor, üzülüyorum büyümüyor diye , sizinkiler ne kadar süre giydi?🥺
noluyasanagenemiros Defoorsl 1,5 aylık benimki de aynı şekilde 😅47 cm doğdu zaten anca büyüyo benimki
Aslininannesi Defoorsl zıbından zıbına da değişiyor o büyümüyor diye düşünmeyin 😇 kızım şuan 11 aylık, 9-12 giydiği zıbını da var 18-24 giydiği de🤷
cileklovermom Defoorsl kalıbına göre değişiyo civilden aldığımız hastane çıkışı 3 aylık olana kadar oldu. Yanlış anlamayın da büyüme kıyafetten anlaşılmaz ki, bebeğinizin persentilini takip etmelisiniz
lceLady Defoorsl zayif dogdu oglumda ama toparladi şükür 2 ayligiz 6-9 giyiyor.yani 1 aylikti birakti yenidoganlari
motherofLeyla Defoorsl bizimki 4 buçuk aylık oldu hala 0-3 ay zıbını oluyor iç zıbını yani 😂 ama kıyafetleri olmuyor 🤷🏻♀️