Bebeğim 1.5 aylık, gaz süreci başladığından beri uykularında sürekli hareket ediyor ve kendini uyandırıyor. Bazen gazdan kaynaklı yapıyor ama bazen elleri kolları ayakları bi o yana bi bu yana savruluyor geriniyor ses çıkarıyor bi değişik. Huzursuz uyuyor gibi geliyor ama anlamadım. Yaşayan var mı?