Benim bebeğimde 2 ay 7 günlük ve gece uykuları akşam 8/9 gibi sabah ⅚ ben uyandırmasam asla uyanmıyor ve uyandırsam da zorla 10 dk emiyor . Bende çok korkuyordum bir şey olur ona çok uzun süre aç kalıyor, vücudu susuz kalır diye ama artık çişli bez takibi yapıyorum. Bir de dudaklarında kuruluk olup olmadığına . Eğer bunlar yoksa bir sorun yok demektir. Bir de gündüz çok sık ve güzel besleniyorsa gece acıkmıyor demekmiş. Gece çok uyuyan bebekler gündüz daha az ve kısa uyuyor. Ama zorlada olsa gece 1 kere emzirmeye çalışıyorum o da vücudu susuz kalmasın diye .☺️