Oglum süreklı bi aglama modunda hiç mutlu bi bebek degil uyurken aglar uyanır aglar yemek yerken aglar gece gündüz hep böyle evden çıksam rezıl oluyorum artık psıkolojim bozuldu insanlarda bi sıkıntı mı var rahatsızlıgı mı bi var soruyor huyu öyle ama benım gıbı anneler var mı? 😔😔