zumramomm bnm bebeğimde 2 600 doğdu şimdi 4 kilo bir aylığz bizde anlmaıyorm bnde sütümmü kalitesiz doymuyormu daha diye düşünüyorum sarılık geçmeyince sarılık geçmezse beyninde hasr bırakabiliyormş Allah korusun. Arkadaşlar mamayla geçer diyince umutlandım bnde akşam başlamayı düşünüyordum.